بهترین تور دبی ارزان
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

جاذبه‌های گردشگری دبی

هتل برج العرب تنها هتل 7 ستاره جهان می‌باشد و در لیست جاذبه‌های دیدنی دبی قرار گرفته است و این هتل محل اقامت مجلل و لوکسی ارائه می‌‌دهد که مشابه آن قطعا وجود ندارد. این هتل درست در خط ساحلی روی یک جزیره مصنوعی اختصاصی قرار گرفته است، سازه‌ ‌هتل همانند یک بادبان طراحی شده و به یکی از نمادهای موفقیت اقتصادی دبی بدل شده و شما مسافران در برج‌العرب می‌توانید از رستوران زیردریایی ال‌ ماهارا یا بار با منظره آسمان در طبقه 27 ام نهایت لذت ببرند.

مدینه جمیرا (Madinat Jumeirah)

این مکان اعجاب‌برانگیز به قدری شگفت‌انگیز و زیباست که گروه بسیاری از مسافران خارجی، تنها برای دیدن این منطقه با تور دبی همراه می‌شوند. در واقع در مدینه جمیرا که یکی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری دبی می‌باشد حرف‌های زیادی برای گفتن وجود دارد، هر چیزی که بخواهید می‌توانید در آن ببنید و با فرهنگ و آداب و رسوم مردم دبی بیش‌تر آشنا شوید. در نهایت نوع ساخت این منطقه درست همانند شهرهای سنتی‌نشین اعراب است که چشم‌ها را می‌نوازد. https://tinhte.vn/members/sbanas.3028635/

برج خلیفه دبی (Burj Khalifa)

این برج در دنیا تک و مثال‌زدنی است و بلندترین ساختمان جهان هم به شمار می‌رود. اگر مسافر تور دبی دقیقا در مرکز شهر دبی باشد، می‌تواند برج خلیفه را به راحتی مشاهده کند. این برج شگفت‌انگیزترین جاذبه دبی بوده و اینکه این برج اتاق‌های بسیار شیک برای مسافران در نظر گرفته شده است. وجود انواع امکانات رفاهی، همانند: رستوران‌ها، سالن‌های سینما، مراکز بازی و ورزشی و … برای رفاه حال توریست‌ها وجود دارد.

پارک آبی وایلد وادی دبی (Wild Wadi Waterpark)

قطعا وقتی به مسافرت می‌روید، به دنبال هیجان انگیزترین جاذبه آن شهر می‌گردید و این پارک آبی وایلد وادی دقیقا همان تفریحی است که هر فردی آرزوی تجربه‌اش را دارد. توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان این پارک را از دست ندهید. ابتدا بگوییم که این پارک هفتمین پارک آبی دنیا هم بوده که امکانات فوق‌العاده حرفه‌ای هم دارد. استخر موجی در این پارک وجود دارد که در خاورمیانه بی‌مانند است و نیز این پارک از قدیمی‌ترین پارک‌های شهر دبی محسوب می‌شود که یک روز عالی را برای‌تان رقم خواهد زد.

بهترین هتل‌های دبی

هتل جمیرا امارات تاورز (Jumeirah Emirates Towers Hotel)

هتلی لوکس و 5 ستاره در دبی “هتل جمیرا امارات تاورز” نام دارد. این هتل 400 اتاق دارد که مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و مبلمان راحتی می‌باشد و از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به: اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته، خدمات تبدیل ارز، صندوق امانات، سالن اجتماعات، ماهواره و استخر روباز اشاره کرد. مهم‌تر این که هتل در نزدیکی جاده شیخ زاید و در فاصله کمی از دبی مال قرار گرفته است.





:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آرمیتا تور
ت : چهار شنبه 7 تير 1403
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی